.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هزینه ورزش درشهرگـران ولی اعتیاد ارزان !!!

رئیس شورای اسلامی شهر فریدونکنار از هزینه های گزاف ورزشی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز از فریدونکنار ، رئیس شورای اسلامی شهر فریدونکنار گفت: در سال گذشته سالن ورزشی شهدای شهر، توسط هیات فوتبال با قیمت نه میلیون تومان به مزایده گذاشته ، و به صورت برنامه ریزی شده و مناسب برای استفاده هیاتهای ورزشی دراختیار ورزشکاران قرار گرفت ولی فعلا به دلایل نامعلومی بالاترین رقم یعنی بیش ازبیست میلیون تومان به مزایده گذاشته شد که با توجه به سرمایه گذاری بخش خصوصی وافزایش هزینه ها ، فشار آن به دوش جوانان ورزشکار بوده و این موجب روی گردانی از ورزش می شود.
فرهاد برادران ضمن تشریح دغدغه های مسئولان منطقه در امور ورزش خصوصا امام جمعه ، هیات فوتبال و هیاتهای ورزشی و مردم شهرستان افزود: مردم فریدونکنار پس از تبدیل فریدونکنار به شهرستان انتظار داشتند که امکانات رفاهی و ورزشی بیش از بیش باشد.
برادران که سرپرست هیات ورزشی والیبال نشسته شهرستان را نیز بعهده دارد ، خاطر نشان کرد: اعضای شورای شهر فریدونکناربا به تصویب رساندن دو درصد ازدرآمد عمرانی برای پیشرفت طرحهای ورزشی ، همکاریهای بسیار نزدیکی با تربیت بدنی منطقه داشتند ولی متاسفانه مشاهده می شود خواسته ویا نا خواسته از این همکاریها ورزشی سوء استفاده می شود .
برادران تصریح کرد : نگاه ویژه مدیرکل تربیت بدنی ومسئولان ورزشی ستودنی است ولی برخی رفتارها موجب نگرانی می گردد.
وی ادامه داد: همه دوستان در شورا وشهرداری ، همکاری صمیمانه وبسیار نزدیک با هیاتهای ورزشی و ورزشکاران شهرستان دارند .
برادران با اشاره به افتخار آفرینی تیمهای ورزشی و ورزشکاران جوان ونوجوانان این خطه که مقامهای استانی و کشوری بیان داشت: امکانات و فضاهای ورزشی شهر و شهرستان باید با ارزانترین قیمت ممکن دراختیار جوانان و ورزشکاران قراربگیرد تا جوانان بیشتری به سمت ورزش روی آورند نه اینکه از ورزش روی برگردانند وخدای نکرده با توجه به تهاجم گسترده غرب به سمت اعتیاد بروند.
وی در پایان خیرین را به همکاریهای بیشتر در امور ورزشی دعوت کرد و اظهار داشت: جوانان راه ومنش پهلوانی راخط مش خود قرار دهند تا مورد سوء استفاده قرار نگیرند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسین حمیدی 30 آبان 1388
از رییس شورای شهر فریدونکنار که نگران جوانان این مرز وبوم میباشد و خودش هم چهره ای مردمی و ورزشی است کمال تشکر را دارم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.